bukabu az önce başka bir başlığa attım uzun olduğundan kopyalayıp yapıştırıyoruz tatlım tamam. ☺️
tatlım bende 23. Haftaya kadar senin gibiydim. Çevremde hamile olanlar nasıl hissetmezsın biz 15. Haftada hissettik filan falan bunalıma girdim. Hatta doktora gittim acaba hareket etmıyormu diye hepsinde etti çok şükür. 23 ve 24. Haftada azda olsa etti şimdi 25 ve 26 da yıne yok ara ara var. Doktorum cok normal ilk hsmıleleık dedi. Az önce bi yazıya denk geldim sanada atayım oku için rahatlar. Bi uzman yazmış. “ Bebekler 24. ve 28. haftalar arasında en hareketli dönemlerini yaşarlar, ancak bu dönemdeki hareketler düzensiz ve genellikle kısadır, çoğu hareket anne tarafından fark edilmez. 28. ve 32. haftalar arasında bebek hareketleri, dinlenme ve hareketlilik olarak tanımlanan dönemlerle daha düzenli ve sürekli hale gelir. 32. hamilelik haftasına kadar tok karna ve istirahat halinde sabah veya akşam saatlerinde anne adayının günde en az 2-3 hareket hissetmesini bekleriz. Özellikle 32. hamilelik haftasından sonra yukarıda saydığımız koşullarda 12 saatte hiç hareket hissedilmez ise doktorla görüşmek gereklidir.. ” Özgür Dündam diye bi prof yazmış. Mantıklı geldi. Benim doktorum ve ebem de böyle demişti. Hani panik yok annesi. Zamanla hissedeceksin. Belkide sen uyurken hareket ediyordur. ☺️