Kubrq bu forumda 2’li testte çok tartışıldı hadi aldırmayacaksan yaptırma diye kılıf bulundu ama nolur ayrıntılıyı atlamayın çok ama çok önemli. Tamamen bebeğinizin geleceğine yatırım olarak bakın. Tüm organlar en detayına kadar inceleniyor bir olumsuzluk varsa erken müdahale ile önleyebiliyor ya da ona göre donanımlı bir hastanede Doğum yapmanız gerekiyor olabilir bu teşhis ediliyor daha erken haftalardan. Benim bebeğimi besleyen damarda problem çıktı şimdi asprin tedavisine başladım tuzludan vs uzak duruyorum tansiyonumu kontrol ediyorum girmezsem bilemezdim. Biraz uzun oldu ama ben çok hassasım lütfen kardeşim ihmal etmeyin 400-500 tl bulunur ama sağlık bulunmaz 😔😔😔