Essuu Arkadaşlar kullandığınız ,memnun kaldığınız çatlak kremi önerir misiniz ( gerçekten bu çok iyi bir krem dediğiniz var mi?) bir de kaçıncı Aydan itibaren çatlak önleyici kullanmak gerek. Ben 4.ayım bitecek hala kullanmadım geç mi kaldım acaba🥺
Busra34ybg Essuu ben tavsiyeler üzerine lierac krem jel aldım 16. Haftadan beri kullanıyorum 20 oldum şükür suan çatlak falan yok şimdiden başlaman lazım çatlak oluşmaya başlarsa geç kalmış olursun oluşmadan kullanman lazım
Kdrytl Essuu bio-oil kullanıyorum içeriği de iyi duymuştum o yüzden aldim gunde en az 2 kere sürüyorum 4. Aydan itibaren basla bence gec kalma 25. Haftadayim ben henüz çatlak olmadi ama biraz da genetiğe bağlıymış
Mcakir Essuu badem yağı , bebe yağı ve sinoz . Ben 3ünüde 3.ayımdan beri kullanıyorum 7. Ayımdayım şükür şuan bişi yok.
Essuu Busra34ybg eczaneden mi alıyorsunuz, internetten mi? Çünkü aynı ürün trendyolda çok uygun eczanelerde pahalı acaba güvenilir mi!
queens 11.haftamdan beri lierac kullanıyorum 800ml bitirdim 35+5 günde 🤣 şimdi yeniden sipariş verdim hiç çatlağım yok normalde biraz kilo alsam çatlarım birde bol su içmek gerek biran önce başlayın derim mustelanında iyi oldugunu duymuştum zeytinyağda kullanabilirsiniz önemli olan nemli tutmak
Essuu queens eczaneden mi alıyorsunuz, internetten mi? Çünkü aynı ürün trendyolda çok uygun eczanelerde pahalı acaba güvenilir mi!
Busra34ybg Essuu ben trendyoldan aldım memnunum çok güzel geldi faturası içinde hatta içinde indirim şifresi bile konulmuştu 2. Bi Ürün için
Essuu Busra34ybg 122 TL olması normal mi acaba çok ucuz , aynı ürün çok Farklı fiyatlarda duruyor trendyolda aklım karıştı. Aldığınız ürünü trendyoldan ekran gönderebilir misiniz bana ?
[silindi] Essuu ben dogal icerikli ve guvenilir oldugu icin homemade aromaterapinin catlak yagini aldim, yariladigim icin simdi indirimde burts bees in mamas bees ini aldim bi arkadasin tavsiyesiyle. Ben dogal icerikli olmasina dikkat ediyorum deriden kimyasal gecisi daha kolay oldugu icin.
Nurmollayksl Valla bende lierac kullanıyorum 26.haftam çokta güzel çatladım mucizevi bişi beklemeyin cilt bu yapacaksa yapıyor
NurayAlperen Essuu bebe yağı üzerine tanımıyorum 👍 ikinci hamileliğim doğumuma 15 gün var ve hiçbir çatlak yok
Ozge-16 34.haftadayım sadece arifoğlu organik Hindistan cevizi yağı kullandım ve bol su içtim şu ana kadar maşallah sıkıntım olmadı. Size tavsiyem yemeyeceğiniz kremleri/yağları aylarca cildinize sürmeyin.