Rbiadvye ben testi aksam yapmıştım ertesi günü hemen gidecektim eşimin işinden dolayı sonraki gün gittik 4 haftalıktı cok kücük tü dedi haftaya gel keseyi görelim sonra keseyi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi doktor 7+2de kalbini duydum kızımın şuan 17+1iz🙈