Kızlar doktor lierac önermişti aldım uzun zamandır kullanıyorum. Ama benm hatamı yapmayın göbek deliği çevresi çok gerildiğinden oralara ve yanlarıma sürüyordum. Taaa karnımın o altı düz kısım olan yere sürmüyordum meğer oralar çatlıyormuş🙈🙈 bilemediğimden hiç bir etkisi olmadı herhalde 35, haftamda bir baktım. Sanki sezaryan olmuşum gibi kesik kesik olmuş. Şimdi sürüyorum ama daha faydası olmaz. Siz siz olun o aşağılara boca edin kremleri yapları🤦🏻♀️