alenrenas1
Amin ins hepimiz saqlıkla alalım kucaqımıza 🤲🏻 sizinde biseyiniz kalmamış bitmiş sayılır ama odasını kurunca insan bir tuhaf oluyo ben aqlamıstım farklı bir duyqu içine qiriosunuz her aksam odaya uqramadan uyumuyoruz esim qelince direk odasına qirio 🥰 Rabbim herkese tattırsın bu duyguları 🤲🏻🌸