Bana hep daha önce doğum yapan arkadaşlarım kakao yaği kayisi yaği ve badem yaği kullandiklarini ve catlak olmadigini soylediler bende 10 haftalik hamileyim ve simdiden basladim kullanmaya hergun üçünü karistirip uyguluyorum kasintilara falan da cok iyi geliyormuş bakalim insallah ise yarar 🙏