Sultan583 Bende tecrübesizim bu konuda benimde ilk bebeğim erkek olacak Şubat başı nasipse. Yaşadığınız yere göre değişir,ben Sinop’ta yaşıyorum Haziran ortasına kadar uzun kol giyebiliyoruz burda ,yaz akşamları bile serin. O yüzden ben bir tane 10 lu,2 tane 5 li hastane çıkışı ile 3 tane 0-3 ay alt-üst takım aldım. 3 tane 3-6 ay tulum,5 tane 3-6 ay alt üst takım aldım. Bunlarin haricinde yine kolsuz ve uzun kol olmak üzere 16 tane falan çıtçıtlı zıbın ve 5-6 tane sadece alt aldım. İnşallah yeterli olur. Ben bebekler çabuk büyüyorlar dedikleri için ve bebeğim şuan haftasına göre kilosu önde olduğu için 3-6 ağırlıklı tercih ettim.