01Yasemin Adetim 8 gün gecikti test yaptım çift çizgi cıktı kan verdim beta 976.60 cıktı 5+4 günlük hamileyim daha keseyi göremedik sizce normal mi doktor alttan bakım dedi baktirmadim korktum açıkçası ne yapmam lazım yaptırmak gerek mı bekleyeyim mı kızlar
aylul0 01Yasemin doktorum bana 1500 olunca alttan, 2500 olunca karından görebiliriz hangisini tercih edersen ona göre gel demişti. Bugün randevum var bakalım ne olacak 🥰
icegul 01Yasemin alttan baksa görürdü canım benim o haftada öyle görünmüştü. 7 +2 de karnımdan keseyi gördü bebeği göremedi. Alttan bakınca bebeği de görmüştü. Yapısal biraz sanırsam karından görünmemesi
01Yasemin haziranin25i günaydın dün gittiğimde göremedik yine 1 hafta önce beta 976 tiydi. Biraz daha bekliycez sanırım teşekkürler 😘
Basak0503 haziranin25i haziranin25i ama benim betam 5182 ilken görünmedi başka doktor tekrar beta istedi 11968 çıktı beta çok küçük bişey var kesedir muhtemelen 2 hafta sonra gel dedi moralim bozuldu
Elif3657 01Yasemin canim alttan baktirma bir hafta gec git ultrasonla baktir bence 2 gebeligimde de alttan baktirmadim
haziranin25i Basak0503 976.60 diye yazdığın için beta değerini kese gözükmez yazdım. Belki geç dollenme olmuş olabilir o yüzden keseyi görememiş de olabilirsin
Haticeyuce31 01Yasemin gebelikten gebeliğe değişiyor canım ben de 4 artı 3 du gittiğimde 250 küsürdü sonra Doktor 10 gün sonrasına gün verdi 5+6 da gittim 1600 falan olmuştur 1500 1600 olmuştur Eğer öyle olursa keseyi görürüz dedi kan tahlili vermeden karnımdan baktı keseyi gördü 5+6da sonra bir 15-20 gün sonra gel o zaman da Kalp atışını duyalim insllag dedi nasip olursa ama kimi 5.6. haftalarda alttan görünüyor kim ise karnından görünebiliyor bir 10 gün sonra falan karnından görünür merak etme
Smysmysmy Betayı bilmiyorum ama 5+6 da alttan gördü keseyi. 7+6 için randevu verdi. Cuma günü kalp atışını duymaya gideceğim