Merve_Sa Dua35 bizde 8+3 üz yemek yedikten sonra bende mide bulantısı oluyor yediklerim boğazıma geliyor ve sürekli uyku isteği var
Boncukgiller003 10+2 bulantı hala devam. Aşırı yorgunluk sürekli uyuma isteği devam bende 🙄 birde bu aralar çok sık açıkıyorum yemeyince de elim ayağım titriyor 😅🐣🤰🏻
Esra_80_ Boncukgiller003 uyuma isteği bende de var 😂😂ahaha sürekli uyudum zaman sa uyku düzenim bozluyor 😂
Babyto-Mom 9+3 mide bulantılarından ne zaman kurtulucaz acaba aşırı derecede bulantı ve koku hassasiyeti 😔
Esra_80_ Babyto-Mom iştahsızlık yaşıyorum bende bide koku🙄çok şükür bulantı yokdq ilaç aldım zaman oluyor sadece
Esra_80_ idiloska yaa😂bir kaç kez ilaç içtim içtimde benimde bulandı resmen gözlerimden benimde yaş geldi😂😂
idiloska Esra_80_ doktorum bugün çok sağlıklı buldu bebişi, bulantı için de endişelenme psikolojini iyi tut, bulandıkça psikolojin bozulur dedi, bir de bulantı aslında sağlıklı dedi.
Zynp_H Ben 7 +2 haftalığım ve hala hiç bulantım tiksinmem olmadı çok şükür. Tabi bu hiç olmayacağı anlamına gelmiyor ama onun yerine miğdem kalbim ve kanızlık sorunum var 😞
burcu_burcu 8+6 olduk biz de bugüne kadar gün içinde bulantılar oldu ama hiç aşırısı olmadı çıkarmadım yani. İnşallah böyle devam eder ama bir yandan da diyorum bari bir kez olsa hamile olduğumu bileyim 😀