Esrasrcnn Pazar günü muayeneden sonra nişanım geldi 1-2 cm açıklığımda varmış ama o kadar artık gelsinnnn😇
Nezosikra Esrasrcnn inslalah gelir kızınız ❤😂benim kız biraz inatçı sanırım 39+5 oldu ama hala tık tok sanci çekerken banada dua edinde sag salim bizde doğuralım bizimde dualarımız seninle❤
Halimer Esrasrcnn bende 37+1 keşke bugun dogurdam diyorum her evi temizleyip pakladıgımda en azından icim rahat giderim diye 😆 cuma kontrol var bakalaım
Ftmgns 37+0 artık doğsun istiyorum. Ne su var ne nişan ne düzenli sancı 😁 az sonra doktora gideceğim bakalım
Mrymmm__ Ftmgns bende 37+0 bendede daha hic birsey yok 😣 bende doktora gitcem biraz sonra insAllah biraz acilmam olmusdur 🥰
Ftmgns Esrasrcnn 😁 ben de her gece diyorum Bugün doğursaydım diye 😁 doktora da gittim açılma yok ama baskı var dedi
Esrasrcnn Nezosikra bi an önce hepimiz kavuşalım bebeklerimize inşallahh Allahım edeceğim dua tabiki❤️😊
Esrasrcnn Halimer ya ben evde iş yaptığım zaman akşamına heryerim o kadar ağrıyor ki yapmıyorum artık yorgunluk ağrısımı doğum ağrısımı ayırt edemiyorum 😂