Vscomedya Bebegi hissediyorum bugüne kadar 4-5 defa hissettim , hissettiğim bebek midir acaba. İlk gebelikte geç hissediliyormuş emin olamıyorum
aylinsss Vscomedya ben bu haftalarda hissettim 17 artılarda doktorum zayıfsın bel çevrende yağ yok çabuk hisseder zayıflar demişti
Es1609 Vscomedya nasıl bi his canım nasıl hissettn yani bende 17 haftalığım bisey hissediyo gibi oluyorum ama bebiş mi anlayamıyorum
Vscomedya Es1609 göbek deliğimin üç parmak altında sağda bazen solda oluyor bişey geçiyor karnına gibi değişik bi his gerçekten. Bazen ittiriyor gibi oluyor
babymom- Ben 16 da hissetmiştim şimdi 19 olduk ve eşim bile elini koyduğunda hissediyor hatta gece kalkıp uyuyor mu diye kontrol ediyormuş 😊 çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin