15+5 de kız olduğunu öğrendik doktorumuz doçent doktor direk kız dedi benziyor falan demedi. Eşyalarını almaya başladım öğrenince hemen, şimdi 17+6 yız doktora haftaya gideceğiz erkek derse diye korkuyorum. Öyle olan oldumu ? (Özel iyi bi hastanede öğrendim )