Busra34ybg Canim_-bebek01 doktora danış canım benimde ara ara ağrım oluyor ama geçiyor dayanılmaz bi ağrıysa sor mutlaka
btl_27 Canim_-bebek01 bndede aynısı oluyo cok korkuyorum bazen biraz fazla iş yapınca hemen yatıp karnımı dinliyorum cocugum oynuyomu diye aynı şikayetler bende de war inşallah normaldir
Nida_Y Canim_-bebek01 bende de öyle ağrı oluyordu. Doktorum hamilelikte ufak kasık krampları, adet dönemi gibi sancılar normaldir demişti ama eğer üşütürseniz çok daha sancılı geçermiş o günden sonra iki kat çorap atlet giymeden uyumadım bile 😌