Meleekk2245 benimde var hem kasıkta hem de genital bölge de dışta ikinci gebeliğim ilk gebeligimde 34 haftalıkken çıkmıştı sorun olmadı hiç doğumda da normal doğurdum şükür ikinci gebeligimde 15. Haftada filan çıktı genel cerraha gittim normal doğuma engel değil dedi kadın doğumcum da nirmal doğuma engel olmadığını söyledi sadece patlama riski var dedi ama hem sezeryan hem normal için risk aynı imiş o yüzden boşuna sezeryana donmeyelim normal tamamla dedi doğumdan sonra karın ultrasonu isteyecek ve sızıntı var mı yok mu varislerde ona bakacak ona göre sızıntı varsa küçük bı operasyon gecirebilirsin dedi hiç patlamayada bilir dedi normal doğum mucizelerle dolu dedi çok zorlanıyorum 36+3 haftalık hamileyim ama inşallah sorunsuz atlatacağız olumlu düşünmeye çalışıyorum sizde öyle yapın ❣️