Rabbim herkese kolay ve agrısız ,sancısız sağlıklı doğumlar versin.ben normal doğum çok istediğim için doktorumla 40+5 olana kadar bekledik tabik tabi 40.haftadan sonra 2 günde bir muayeneye geldim.fakat çocuğum gelmek bilmedi artık hastaneye yatış verildi hiç bir belirtim yoktu.vajinadan ilaç verildi açılma olması için sonrasında yavaş yavaş kendi sancılarım başladı sabah saat 11:3ü0 da ilaç verdiler fakat sürekli ebeler Dr um gelip açılmaya bakması birde üstüne benim sancılarımın olması ve birde üstüne akşam 22:00 de sadece 3 cm olması inanılmaz canımı acıtmıştı.sonrasında Dr um hastaneye geri geldi ve bebeğin iri olduğunu zorlanacağımı muayenelerde ciddi anlamda çok zorlandığımı fark ettiğini tercihi yinede bana bırakarak sezeryane alabileceğini belirtti artık o kadar yorulmuştum ki agrı acıdan kesinlikle kabul ettim.sonrasında spinal anestezi oldum ve bebeğim dünyaya sağlıkla geldi gercektende ultrason ölçümlerine göre 200 gr dahada fazla doğdu.sonrasında düşündüm ki normal beya sezeryan hiç farlik yok bence normal doğumdada çok sancı cekiyorsun sezeryande de dikişlerinin sancısı çok beter.Yani hangisi hakkımızda hayırlısıysa onu istemek lazım sağlıklı günler.