Bernaaa33 sadece zamaninda gitmiyorsunuz, doluyor agri veriyor, bende aynisini yaşiyorum, idrar tahlili yapdim, azacik bakteriya gibi cikti, 2 gun ilaç kullandim, gun erzinde çok su içmek gerekir, ama yatmamişdan önce azaltmaq lazim, meshane doluyor uykulu halimizde hiss etmiyorsuz, bi de agri verdiyi aan uyaniyorsuz o zamanda agrisi dayanilmaz, artik geceleri saat kurmuşum, saat başina durub gidiyorum😁bobreklere ziyaan