Bircan68 Benim de aşırı kötü olmuştu . Bak bu dediklerimi kesinlikle uygula hemen sonuç alıcaksın inşaAllah. Emzirdikten ya da sağdıktan hemen sonra kaynamış su olsun yanında pamuğu suya batırıp göğsünü güzelce sil hemen ardından d vitamini sür üzerine de kullandığın herhangi göğüs kremini. Beniö bu şekilde geçti. Uçlarının kenarları kanamaya yüz tutmuştu . İki güne falan düzeldi bu şekilde . D vitamininin bu kadar iyi geldiğini düşünüyorum tabi Rabbim vesilesiyle