Minik kelebeğimle her gün jet hızında ve müthiş duygularla geçerken farketmeden 3 gün doldu. Şimdi akşam yemeği sonrası 2 saat uyumalarımla ve geceyi genelde ayık geçirerek bu satırları yazabiliyorum ☺️minik bıdığım mışıl mışıl uyurken benim bebeğim olduğuna inanmakta hala zorlanıyorum. Gebelikte ilk aylarım yoğun bulantılı ve mide yanmalı geçti. 14. Hafta da hafif bir lekelenmem oldu ve sonraki bütün süreç genel gebelik semptomlarıyla devam etti . Toplamda 7 kilo aldım ve bebeğimi bu seyirde normal ölçülerde takip ettik. Normal doğum yapmayı gönülden istiyordum her zaman ama bel fıtığımdan kaygılanıp sezeryan olacakmış gibi varsayıyordum. Doktorum normale doğru gittiğini söyleyip rahat doğuracağım hakkında motive ettiğinden her muayenede ve (çok şükür) herşey olması gerektiği gittiğinden normal doğumla doğal sancılarımla bebeğimi hızlıca kucağıma aldım🙏🏻bu süre tam 38+2 gün sürdü, doğumdan bir gün önce nişanım geldi.doğuma gideceğim sabahın gecesi katlanılabilir kaşık sancıları ile geçti. Pozisyon değiştirerek, ılık duş alarak başedebildim. Bunların gerçek sancılar olmadığını asıl sancıların daha düzenli ve acıtıcı olacağını tahmin ediyordum, nitekim öyle gerçekleşti. Ve 22 Kasım sabahı sancıalarım pik yaptığında 3 dk da bir geldiğinde evden ayrıldık hastaneye sızlanarak gelip acilen doğumhaneye yetiştik. Nst ye bağlanıp nöbetçi dr u bekleyerek son sancılarımı dualarla çektim. Suyum aktığında artık patlama noktasındaydım. Dr geldi ıkınmalarımı yönlendirdi ve 20 dk da bebeğim dünyaya gelerek bizi birer ebeveyn yaptı🙏🏻belim hiç ağrımadı, bebeğin sesini duyduktan sonra iyi olup olmadığını sordum, sağlıklı baksana nasıl ağlıyor dediler 🧿eşim dışarda dualar okurken benim en yüksek çığlığımdan sonra hemen bebeğin sesini duyduğunu söyledi😊sonra tabi plesanta çıkışında da sabretmeniz , dikiş atılması için de dayanmanız ve kanamaların kontrolü için biraz daha Doğumhanede kalmanız gerekiyor. Ama kendinizi hep bebeğin doğmuş olması ve en önemlisi sağlıklı olması ile motive ediyorsunuz. Asıl zor kısım geçti zaten diyorsunuz , buna da dayanırım deyip, bebeğinizi görmeyi iple çekiyorsunuz☺️evet dikiş yerleriniz acıyor, hastalıklı haliniz birazcık daha sürüyor ama bebeğiniz gerçekten size çok iyi geliyor🌹inşallah okuyan herkes de benim gibi hayırlısıyla bu süreci tamamlar🙏🏻tez zamanda sağlığına kavuşup bebeğini güle güle büyütür🙏🏻güzellikle kalın🥰