Hilalaslan Merhaba arkadaşlar 38+1 günlük olduk. Rahmime bıçak saplanmalari oluyor ve belimde karnimda agrım oldu bugün. Ama düzenli değil tabi. 2 cm aciklik vardı 37. Haftamda. Sizce doğum belirtisi mi oluyor bıçak saplanmaları 😍