dilaradurmazz ben varım 25.haftamda kanamam oldu şu an 27.haftam bitmek üzere 2 haftadır yatmaktan çok bunaldım kanamam su sekikde oldu idrardan sonra rahimd n geldi 2 gün ard arda bende korktum doktora gittim ultrason dan baktım bebekte plesantada bı Sknt yok dedi alttan muayane etti rahim duvarında rahim dede sknti yok dedi her ihtimale karşı erkenndogum olmasın diye iğne yazdı 2 hafta onu vuruldum sonra progestan başladı günlük 2 tane fitil olarak onuda kullandım kanamanın neden olduğunu bulamadık o yüzden ilişki yasak yürüyüş yasak elektrik süpürgesi yasakti zaten yurumeyede mecalim yoktu sürekli yatıyordum sadece yemek yapmaya kalkıyorsun birazda psikolojik oldu sanrm ama şimdi duzeldin çok şükür kaanama yok az da olsa yurumeyede başladım kendimi yormadan dikkat ediyorum 30.haftamda muayene var bonu bekliyorum şimdi dikkat et canm eğer kanamam varsa ne olursa olsun git doktora erken doğum belirtisi olabiliyor