Geçen hafta bende bayılma ile hastaneye girmiştim d dimer 3200gelmişti çok yüksek dedi doktor coronasındır dedi. Bende mümkün değil belirtim yok evden çıkmam kimseyide almam dedim markete bile gitmiyorum dedim. Sonuç tabi negatif geldi kendimi biliyorum çünkü d dimer yüksekliğini de doğum sonu araştırma yaptırmalısın dedi kan sulandırıcı iğne yazdı doğuma kadar kullan dedi