Kızlar 29 haftalık oldum ama doktor olarak bi düzen tutturamadık sanırım birazda acemilikten ☹️ Pandemi dolayısıyla fazla gitme şansım olmadı muayene için. Özel vitaleye gittim hep. Her seferinde farklı doktora göründüm diyebilirim. Doktorlar hiç kafama yatmadı. Doğum için sizce devlet hastaneleri nasıl ? Eğitim araştırma, Atatürk Devlet daha önce doğum yapan oldu mu ? Pandemi sürecinde sizce hangisi mantıklı ? Şöyle düşünüyorum covid vaka sayıları çok çok artıyor yeni yasaklar önlemler gelebilir. Sadece eşim çalışıyor evimiz kira. Allah korusun işten çıkarsalar kaldık öylece. Şubatta doğumum görünüyor Allahtan bir şey olmaz vaktinde gelirse. Dediğim gibi belki işten çıkarılacak özel hastane için para ayarlayamıcaz. Devlet hastaneleri ne şekilde şuanda? İşleyiş, refakatçi olayı. Hiçbir bilgim yok.