Elfyldz Kizlar merhabaa :) sleppy bebek bezi hakkindaki yorumlarinizi merak ediyorum boyut olarak biraz kucuk gelebilir diyorlar sizler kac numara aldiniz yenidogan icin ?:)
zezeyyy Elfyldz bebişim doğduğundan beri kullandığım tek bez memnunum 1 kez pişik olmadık 16 aylık olduk 🐥
theAna Elfyldz çok iyi ama 1 numaranın kalıbı küçük oldu sızdırma yaptı 2ye geçtik. Zaten pek farkı yok, bir tık büyük sadece. Daha iyi oldu ama kiloya göre de fark ediyordur tabi.
irva Elfyldz Ben çok memnunum.210′lu almıştım şuan oğlum 16 günlük.Bez gerçekten fazla mı gelir diye düşünüyor insan ama öyle olmuyor çabuk tükeniyor.Pişik vs hiçbir sıkıntı yaşamadık 1 numara kullanıyorum.
Dilanilngi Elfyldz 1 numara ilk hafta için aldım,2 numara 3-4 paket aldım çok değiştirmek lazım diyip durdular 😬
Mmrv00 40 li paket 1 num aldim denemek icin.İyi gelirse 2 numarayla devam ederim dedim coklu almadim.Gercekten el kadar hatta daha küçük 🙈
Elfyldz Ortalama ayda kac bez gidiyor bebislere :) indirim var 210lu 95 tl cok mu gelir az mi gelir bilemedim 🤔😁