Anne03433 Arkadaşlar nolur bana yardımcı olun. Doğuma az kaldı, ama isim konusunda kararsızız. Begüm Ada mı? Begüm Alya mı??
tgce_brs Begüm Ada kulağa daha hoş geliyo.bir kerede cikiyo ağızdan tek isim gibi.begum alyada çok güzel ama o bir tık uzun sanki söylemek açısından