Ebru2019 Selam Haftam biticek inşallah. ⅘ gündür karnımın altına ağrımı sancımı cok garip birşey oluyor haraket edemiyorum o an canım yanıyor bu neden olur normal bir durum mu Lütfen bilgisi olan yazsın
Melikeakkc Ebru2019 benimde öyleydi canım karnım altı öle ağrıyordu yürüyemiyordum nts ye bağladım bişey çıkmadı muane etti herşeye baktı bişey yok serum verdi ondan sonra kendime geldim toparlanabildim. Duramıyorsan doktoruna danış canım