Benim 12.haftadan sonra azalarak gitmeye başladı rahatsızlıklarım. İnanılmaz bir koku hassasiyeti çektim 2 ay. Duvarlardan, yastıklardan, tenimden, eşimden, bütün insanlardan, her türlü yiyecek ve içecekten korkunç derecede tiksindim. Tuvalete giderken tuvalet yapma eyleminden ve tuvaletin kendisinden tiksindiğim için kusuyordum. Zaten ayağa bile kalkamıyordum, destekle yürüyordum neredeyse. Ama 3 aydan sonra azalarak bitti 5. Aydan sonra her şey çok güzeldi. Hatta 2 ay korkunç günler yaşadığımdan mıdır nedir hamileliğimin son günlerinde bile kızım bana rahatsızlık vermiyor:) ödem bile olmadım. Her şeyi yapıyorum.
Sadece parfüm kokusunu hala sevmiyorum. Çok rahatsız etmese de hoşlanmıyorum koklamaktan.
sonradan ekleme : yemek tavsiyesi olarak herkes çubuk kraker ye, elma ye gibi şeyler söylemişti fakat ben ne yersem kustum istisnasız. Hiçbir şey kalmadı midemde 2 ay aç yaşadım. Çubuk kraker ve elmadan hala huylanıyorum. O dönemde yiyeyim diye önüme ne konduysa huylanıyorum hala. Hatta o günleri yaşadığım evimizden taşındık, evin fotoğraflarını görünce bile içim bir hoş oluyor. İyi ki taşınmışız diyorum. O evi düşününce midem bulanıyor oturduğum yerden😁 bu bir travma galiba.