Merhaba 8.5 aylık kızım var ve 31 haftalık hamileyim annem karşı binamda oturduğu için devamlı ordayım. Bu hamileliğim ilki kadar kolay geçmiyor ağrılar falan vs kızımı kucağımda bile tutamıyorum neyse…
Babam ve abimin işyerinde test yapmışlar bir kaç kişide çıkınca babamlarında testi pozitif çıktı bugün hemen gelip ilaç verdiler falan bende annemi aldığım gibi kendi evime geldim çünkü sağlıkcılar geldiğinde anneme sanırım kızınızda burdaymış sizde ona gidin kronik rahatsızlığınız var diyimce annemde geldi bana.
şuan belirti yok ama bizdede piskolojik olarak çok üzgünüm tabi… 1,2 gün sonra olmucqğının garantisi yok dua edin bana kızıma anneme geçmemiş olsun. Bu süreci geçirenlerden ne gibi yol izlemeliyim be yiyip içmeyelim akıl fikir verin cok üzgünüm çok….