Bekarken rahmimim yarım kalp şeklinde olduğunu söylemişti doktorum. Evlendim alttan ultrasona girdim 10 ay önce herşeyin iyi olduğu hormon testleri yaptırdım çocuk olmaması için sebep yok dedi 5 aydır çocuk istiyoruz hiç ben korunmadım hep eşim korundu bu ay adetim 3 gun geçikti ve afedersiniz su gibi açık pembe geldi adetim bir gun sürdü ama kirliydim 5 gün lavobaya gittiğimde sildiğimde peçede kan goruyordum 1 hafta sonra kasık ağrılarım oldu sanki adet olucakmışım gibi evde test yaptım negatif çıktı kan testi vermeliyim şu covid döneminde çok hastaneleri sağlıklı bulamıyorum bir yandada teste çıkmazsa diye korkuyorum sorabileceğim kimsem yok