Cigdm test böyle çıktı akşam yaptım Dün sabah iğnenin 10. Günü iki tane test yaptım varla yok arasiydi çok silikti değerim 2.15 çıktı bende iğneden dedim 10. Gün çıkan testim Koyulaşma var 11. Gün anında çıktı çizgi inşallah hamileyimdir
afrasil Cigdm en üsttekinde silik görünüyor alttakinde göremiyorum . Kan degeri 2 çıktıysa negatif canım . Önemli olan kan zaten . Kanda olmayıp ta idrar da çıkması gibi birsey söz konusu değil . Adetin ne zaman ? Bekle bakalım bi ne var gibi düşün nede yok gibi insallah vardır
Cigdm Betulmtn [url=https://hizliresim.com/AYM4Bd][img]https://i.hizliresim.com/AYM4Bd.jpg[/img][/url] bugün yaptığım bu
Betulmtn Cigdm hmm ozaman yüksek ihtimalle var. Kan verin yarın, ☺️ ve artışını takip edin. Hayırli haberler alın inşallah
Cigdm Betulmtn canım yarın 13. Gün oluyor yarin da test yapicam akşama doğru 14. Gün adet olmazsam kan vericem hem bı hastaneye de giderim rabbim inşallah nasip eder çok sevincliyim dün kan verdim iki kere idrar testi yaptım tüm umudum bitmişti bu akşam bı yaptim çizgi iyice silmesi lazımdı çünkü çatlama iğnesinin etgisi 11 gün bı baktım aksine çok koyu jormalde akşam test yapınca silik çizgi ise çok zor görülüyor lamba ışığıyla ama hemen gördüm
Cigdm efsanegorer inşAllah canım çok istiyorum bugün bir sürü şey düşündüm yok diye ne yapsam da olsa diye okadar çok sitiyorum ki olsun diye bı bebeğim 7 aylık doğdu vefat etti ardından iki kimyasal oldu rabbim bunu kucağımiza almayı nasip etsin
Betulmtn Cigdm ben geçen ay iğne kullandım bu günlerde göremedim ta 20.gun görmüştüm. Benim sağlıklı sonucclanmadi inşallah senin sağlıklı olsun 🤲
Cigdm Betulmtn amin canım bende çatlama iğnesi değil ama femara kullandım adetten 1 gün önce 9 çıktı düzenli arttı ama 250 den sonra düşmeye başladı geç çıksa bende sevinmezfim kalp atışını duyana kadar bakalım inşallah vardirda sağlıklıdır
Cigdm afrasil canım altaki catlamada sonra 10. Gün çok zor görünüyor zaten kan da 2 çık, ertesi gün iyice silinmişmi çizgi iğnenin etgisi gecmismi diye tekrar test yaptım 11. Gün üsteki gibi çıktı anında bakalım bekliyecem rabbim inşallah nasip eder