momm1 20 haftalık oldum fakat bugün kasıklarımda ufak bi sızı gibi birşey var ama ayakta fazla duramıyorum. Nedeni nedir sizce?😞
ElifLinam momm1 korkma canım rahmin büyüyor genişliyor o kasık ağrısı ara ara olacak hep. Cok yorma kendını yat dinlen ağrıdıkça çok su iç
prensimgeliyor1 momm1 bende de aynısı oldu doktorum korkma dedi … Kayınvalidem de bende de oldu dedi .. sadece uzan dşnlen iyi beslen dedi.
seelmaa momm1 bende 16+4 haftalıgım benimde bi iki gündür hafif agrılarım var yarın kontrolüm var tedirgindim ama yorumları okuyunca rahatladım biraz 🙏🏻
Ergluhilal momm1 ben de 20+5 gunluk hamileyim 2 gun once sol kasigimda ayni dediginiz gibi bir agri oldu ve baya uzun surdu bir kac gun. Ben de cok korktum evhamliyim malesef🤦🏼♀️ ama en ufak seye doktora gitmemek icin sabrettim ve gecti😍 sanirim bunlara alismamiz gerek🥰
BaharBeren momm1 benim de oluyordu istirahat Edince geciyor.bebek yerleşiyor dediler, rahim büyüyor dediler ,idrar yolu enfeksiyonum vardı o da olabilirdi ama agri oluyor normal,geçiyor ilerde korkmayın
momm1 BaharBeren bende de arada sırada oluyor bugünde yatınca geçiyor ama ayağa kalkınca ağrım yine oluyor bu sefer diğerlerinden uzun sürdü ondan sorayım dedim🥺😊
Svdtrk Canim bende 21 oldum benimde bugün oyle bende cok evhamliyim acaba bi sorun varmi doktora mi gitsem diye düşünüyorum anneme dedim olur oyle hamilelik kolay degil vücut değişiyor falan dedi uzaniyorum su içiyorum ayakda kalmamaya çalışıyorum 🙄
momm1 Svdtrk benimde ilk hamilelğim bende çok evhamlıyım. Yatıyorum kendimi yormamaya çalışıyorum bakalım😊