İyi geceler güzel anneler 19+5 hamileyim bugün ayrıntılı ultrasonum vardı doktor erkek dedi kendi doktorum kıza benziyor demişti bugün böbreğin birinde biraz büyüklük çıktı erkek çocuğun büyük olması normal gibi ama Gine’de takip edilecek dedi bu konuyla ilgili bilgisi olan anneler beni aydınlatabilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim 🙏