Kızlar, kızkardeşim sağlıkçı dün bir hastasından kan aldıktan sonra iğnenin kapağını kapatim derken iğne eline batmış.Bugün hastanın sonucu gelmiş meğer adam aidsliymiş.Doktor direkt kardeşimi aramış bir ilaç vermisler 1 ay kullanıcak.Kız kardeşim hergün yüzlerce hastaya korona testi yapıyor biz korona kapıcak diye korkarken bu pis ölümcül hastalık geldi başımıza.Çok korkuyoruz hepimiz perişan olduk kardeşim daha bekar hayalleri var gencecik kız çok ağlıyor hiç bir suçu günahı yokken mesleğinin başında pisipsine amansız bir virüsle başbaşa nolur burdaki bayanlar hamilelerin duası kabul olur kardeşime dua edin 1 ay kullanicak ilacı yer gök duayla sizlerinde duasıyla ilaç virüsü vucudundan atsın.😢😢😢Şimdiden Allah razı olsun.