Sehermahsum7321 Dilokkee Aras bulut bende 30 haftalık hamileyim Allah nasip ederse Aras bulut olacak 🙏🙏
Sehermahsum7321 Dilokkee aynen öyle valla eşim bana bıraktı ismi sen taşıyorsun eziyetini sen çekiyorsun ne olmasını istiyorsan o oldun karışmadı yani 🥰🥰
Rabiis Dilokkee sizin tercihiniz tabiki. Biz de 14+1 haftalığız şimdiden başladık isim bakmaya kararsız anne babalar olunca son zamana bırakmak istemiyoruz 😂
Dilokkee Rabiis kesinlikle son ana bırakmamak lazım sonra öylece kalıyorsun hiçbir bulunanı beğenmemeye başlıyorsun
Mavininannesiseyda Ayazseher ben de Arden koysam mı diye düşünüyorum ama pek duyulmamış olduğu İçin de kararsızım ama anlamı çok gğzelmiş