ozlm89 canım geçmiş olsun. Benim de 9. Hafta gibi oldu o kanama alanında hatta hastanede yatmamı gerektirecek kadar kanamam bile oldu. Şimdi 14 haftalık olduk çok şükür. Bu hafta hemen hemen bittiğini söyledi doktorum sürekli kahverengi akıntılar gelerek bitti. Bol bol dinlen. Olumlu düşün. Her şey yolunda gidecek inşallah. Bazı gebeliklerde oluyor bu durumlar biz de o gruptayız👶