BurcAK145 İki isim gibi düşündük ama daha çok lavinya ile elvin arasında kaldık sizce hangisi daha güzel ve uyumlu Lavinya Vera mı Elvin Vera mı 😋
Astadavistabeybi BurcAK145 isimler çok güzel ama 2 isim şeklinde biraz ağır geldi bana kuzum sadece Elçin veya lavinya çok güzel
mrv-1126 BurcAK145 ikili olarak biraz kullanımı zor gibi geldi kulağıma lavinya ya da Vera tek başına gayet güzel diye düşünüyorum ben 🤗💜 kızım olursa lavinya bende istiyorum 🤗
BurcAK145 Astadavistabeybi hep iki isim istedim bu zamana kadar bakalım doğana kadar fikirler daha çok değişir 😌
BurcAK145 mrv-1126 laviya çok güzel bir isim aslında ilk onu düşünüyorduk sadece ama anlamlarından biri ölüm çiçeği gibi bişey olunca soru işaretleri oluşmaya başladı 🙄yoksa ilk bildiğimiz hayal edilen muhteşem sevgili, özgürlük anlamları