Benimde polikistik over kistim var doktor hamile kalmadım zor olduğunu söylemişti aslında bakarsan diğer kadınlara göre çok yumurtalığımız var ama Zaman’ında çatlamıyor bu yüzden hamile kalmakta güçlük çekiyoruz en bu kistin en büyük düşmanı kilo, kesinlikle kilo almaman gerekiyor bebek istiyorsan. Ben çok düzensiz adet oluyordum hiç beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim deniyorduk ama ümidimi kesmiştim ama çok şükür Rabbim nasip etti sana da hayırlı zamanda nasip etsin inşallah 🙏🏻