seyydac Sinem52 bana e bebekten arkadaşım hediye yollamış çok güzel ve kaliteli. İstersen bir bak canım
CerenSelvi Sinem52 ben hastane çıkış seyine para vermeye karşıyım gereksiz geliyor. İçindeki parçaları kendi zevkinize göre de tamamlayabilirsiniz hem de uygun oluyor 😇
Sinem52 CerenSelvi aslında haklısınız bazı parçalar çok gereksiz bence de ama ne bilim bazen çok uygun şeylere de rastlanıyor o nedenle bi sorayım dedim
umutyigit CerenSelvi aynen katılıyorum 5li takımlar yada boydan tulumlu takımlar en fazla 30 40 lira içine Bi ağız mendili Bi ince banttaniye koyuyorlar sözde takım olduğu için oluyo 100 küsür lira 😮
AytlKandemir Sinem52 LCWaikiki nin uygulamasını indirip oradan bakabilirsin ben 1 hastane çıkışını oradan aldım birde trendyol da ara ara indirimler oluyor 🤓
aysenturna Bebek house,babymall bu sitelerden bakabilirsiniz en iyi hastane cikisi andy wawa ve idil baby😊