Eminemalinnn benim dış gebelik dediler özele kürtaja gittim o zaman doktor bebekte kalp atışı var dedi üstelik ikizdi. Ama dün doktora gittim ikizlerden birinin kalbi durmus. Suan tek gebelikle devam ediyorum düşük riskim olarak. Yaşadığım şeyler çok yıprattı ve yoruldum inşallah bebeğime bişey olmaz bunu bari sağlıcakla kucağıma alırım.