Jrhazar canım geç döllenme olmuş olabilir. Sen 2 güne 1 kan ver. Beta değerin 1000-1300 ün üstüne çıktıysa öyle git doktora. Benim ki 1380 de kese görememişti. 2000 lerde gördü belki (1380 den sonra kan vermedim birdaha). Senin de öyle olmuş olabilir. Allahım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize inşallah 🙏🏻🙏🏻