Melektrlmz_27 kafası aşağıda iken 34+5 te kontrolde tekrar kafasının yukarı olduğunu söyledi doktor ben kendim sezaryen olmak istediğim için çok da üzülmedim bu duruma ama yine de dönsün istiyordum çünkü öyle sezaryen de zormuş. Doktorum masaya doğru vücudumun üstünü uzatmamı söyledi. Masaya dayanıp karnını boşluğa al yani alan açılsın. Ben yapmadım gerçi bu hareketi ama bana döner diyen oldu,zor döner diyen oldu ama 37+1 de gittiğimde kafası tekrar aşağı dönmüştü :) seninki de döner inşallah.