Goncikim Berna12 ben varım şimdilik 26. Haftamın içindeyim Allah’a şükür hiç kanamam olmadı🙏🤲🧿 üniversitesinde doğum yapacağım inşallah.. sürekli yatıyorum herşey yasak… size ne dedi doktorunuz