Gizemmsss1 Bir çok ay gibi bu ayda gebelik bekleyenleri görelim bakalımm buyurun efenim sohpet başlamıştırrr 😊😊 bu ay neler yaptınız neler denediniz ovulasyon çakşır kökü suyu hayıt otu suyu süt maydonoz buharı kasık çektirme vs vs buyrun anlatın bakalımmm 😊
Betulmtn Gizemmsss1 benim son adet tarihim 2 Kasım. Gecen ay kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay inşallah sağlıkla gebe kalırım 🤲 ben çok şey yaptım 😬 1 hafta soğan suyu. Yumurtlama zamanı ve daha öncesinde altın süt. Yumurtlama zamanı bele yaki yapıştırdım bide. Bakalım inşallah Allah Nasib eder 🤲
Shn16 Gizemmsss1 1 Aralik gozukuyor benimde 😅 su ana kadar hic bi ek bisey denemedik 🙄 hatami yapiyorum bilmiyorum aslinda denemekte istiyorum bu ay olmazsa artik deneyecegim 🙏😊
Dyg61 Gizemmsss1 benımde Aralık başı gibi gözüküyor bat ovülasyon testi yaptım bu ay dün yumurtlama gördüm bakalım tutar inşaAllah
Burcu3506 Ben hiç bişi denemedim kürtajdan sonraki adetten sonraki ilk ay bu😄 2 3 günde bir ilişkiye girmeye çalıştım o kadar siz n’aptınız
Gizemmsss1 Burcu3506 vallahi ben bu ay hsg çekildim zaten arkasından ovulasyon testi yapmaya başladım günleride değerlendirdik ama bakalım neler olucak geçenlerde çakşır suyuyla hayıt otu aldım önümüzdeki adet döneminde kullanmak için ama umarım kullanmak nasip olmaz 😂
Gizemmsss1 Burcu3506 bende 3 Kasımda adet gördüm sonrasında ovulasyon testi sipariş etmiştim 14 cü gün geldi testler geldiği gibi yaptım yaptıgım gün şansıma yumurtalamam olmuş 14 cü gün çift çizgiydi 15 ci gün çift çizgiydi 16 cı gün silikleşmeye başlamıştı çatlamıştı yani
Gizemmsss1 Betulmtn canımm benim görümcemde kimyasal geçirdi ertesi ay hamile kaldı bu ay umut var yani 😍
Shn16 Gizemmsss1 evet canm benim ikinci gebelik oluvak ilki kalbi durdu kurtaj olmustum. bu ay yumurta kontrolu icin gittim sag tarafta 3 tane vardi dunde catlamis mi diye gittim progestoron testi icin testi verdm doktor kontrol ederken bu seferde sol tarafta 1 tane vardi 🙄 bole bisey mumkunmu emin olamadim
Betulmtn balperisi_71 altın süt internetten de bakabilirsiniz süt zerdecal tarçın ve az karabiber ile yapılıyor. Balla tatlandirip içiliyor. Hormonları düzenleyip hamile kalmayı kolaylaştırıyor diye okudum. 🤗🤲
Gzmglce042428 Betulmtn bu kürü içmek için bi takip yapmalımıyız yoksa istediğimiz heran içebilirmiyiz ? Örnek veriyorum adet bitti 7 gun içilcek yada adetten önce gibi gibi ?
Legolas Bende 2 gğn yumurtladım bu ay heralde 21-22sinde 5 Aralık’ta da regl bekliyorum ama bende pıhtılaşma var o yüzden 2 Aralık’ta test vermem lazım varsa da 10 gün içinde çıkar mı bilmiyorum 🙄
Betulmtn Gzmglce042428 ben adetliyken başladım zaten zarar verecek Bi kur değil ama yumurtlama zamanım bitince bıraktım. Tutunmaya engel veya dusuge sebep olmasın diye. Sonuçta çok yoğun bitki çayları onerilmiyor hamilelikte diye
Legolas Shn16 gebelik testi canım adet olmadan 3 gün önce baktırmam gerekiyor her ay gebelik var mı diye,ona göre iğne ilaç başlanacak hemen