Kızlar ben de 5+4 üm sıkışık olmadığımdan dolayı dr keseyi alttan muayene ile gördü bir sıkıntı olmuyor hiç merak etme alttan muayenenin bebeğe bir zararı yok dedi doktoruma güveniyorum onun haricinde bende ara sıra regl sancısı gibi sancı oluyor belime vuruyor sizde oluyor mu