Merhaba hanımlar bugün 38+4 uz ama bugüne kadar hiçbir belirtiniz yoktu bugün vajinamda iğne batarcasına bir his var ara ara oluyor ve bebeğim kipir kıpır az öncede birden vajinamda sıcaklık hiseettim sanki altıma kaçırmışım gibi bir histi ama hiç bir ıslaklık yoktu akıntı dışında sizce bunlar doğum belirtisi mi ??