Gamzeray Kızlar benim gibi 22 haftalarda olup bebeğin haraketlerini hissetmeyen var mı sadece bazen geriliyor karnım toplanıyor bi yerde ağırlık oluyor 22 haftada hissetmemek normal mi
Deletedmom67 Gamzeray doktorlar 24e kadar normal karsılıyor cnm ama yinede doktorunu bilgilendirirsin
Sema166 Gamzeray Bugün yarın başlar canım bnde 22 de net hissetmiyodum kasılma hissediyodum bi tarafa toplanmasını çok şükür 1 haftadır öyle güzel tekmeliyoki her geçen gün çoğalıyor ve dışardan belli oluyo az kaldı anlıycağın ☺
Bebegmm Gamzeray cnm bende 21 haftanin icindeyim hala net hissediyorum diemem doktorum ilk gebelikte 25 haftaya kadar hissetmemeyi normal karsiliyoruz demisti .
Bebegmm Gamzeray birde tatli seyler yiyip sol yanina yatip kendini dinleyeblrsin oyle yaptgimda biraz braz hissedio gibyim ☺
Gamzeray Bebegmm deniyeceğim canım çok sağol ben de bi ara hissediyorum gibi sonra hissetmiyorum gibi işte
Bebegmm Gamzeray rica ederm canim daha kucukler ya normal kendilerini yeni yeni belli ediyolar iyi olsunlarda gec hissedelim 🙏☺
Betulll Gamzeray canim ilk gebeligin ise vede bebegin esi ön tarafindaysa cok normalmis bende 23 haftalik oldum son bi haftadir hissediyorum ikinci gebeligime ragmen
UluElif Gamzeray kilolu musun canım ondan da kaynaklanabilir. Bir de yatağa uzan ancak öyle hissediliyor bende 22 haftalığım artık dışarıdan bile fark edebiliyorum oynadığını illa ki oynuyordur senin bebiş de ama takibini yapman lazım sadece sırt üzeri veya yan uzanırken hissediyorum sende öyle dene bence 💕
Gamzeray UluElif kilolu da değilim anlamadım bi ara hissediyorum kıpırtı öyle Sık sık değil yani dışardan da belli olmuyor zaten
demiray Canım bende internette şey okudum 28 haftadan önce yüzüstü uzanıp bebeğine odaklanıp hissetmeye çalışabilirsin bende 21 haftamdayım 20. Haftada hissetmeye başladım çok güzel bi duygu inşallah en kısa zamanda hissedersin 👍🏻
Gamzeray demiray hiç hissetmiyor değilim canım bir kıpırtı oluyor ama bazen o kıpırtı da olmuyor sert değil ben 18 haftalıkken karnımı sevdiğimde kendini belli etmeye başlamıştı zaten çok sık hissetmiyor gibiyim
SelinTrkan Gamzeray bende şuan 22 haftalığılm dışarıdan bile gördüm hatta çok şaşırdım korktum doktorumu aradım ama 24 e kadar normal diyorlar canım merak etme
Busekoraysen Gamzeray bende aynı durumdayım canım hatta buğün aynı postu açmıştım bende inşallah bizde biran önce hissederiz 🙂