Deletedmom5 Kızlar aralık 1 de transferim olacak kaç gün sonra test yapsam çıkar? Çok heycanlıyım kan testini bekleyemem kii😊 ama normal test yapmaya da korkarım duygularım darmadağınn bana yardımcı olurmusunuz
mercimeginanne Deletedmom5 3. Gün embriyosuydu 8. Gün kan verdim 99,1 çıktı :))) hayırlı haberler alın sizde inş 🤲🏻
Minnakhamis Deletedmom5 transferden 8 gün sonra yaptım çok çok silik çıktı emin olamadım tabi 2 gün sonra yani 10 gün sonra tekrar yaptım ikinci çizgi daha netti hatta önceki testle karşılaştırma bile yaptım ikinci testin çizgisi baya belliydi yani ama yinede ikinci testten 2 gün sonra kan testi yaptırdık pozitif 🥰🌸
Soyla Deletedmom5 Gerçekten beklemek çoook zor ben 3.gün annemlere gitmiştim geri kalan günleri orda geçirdim daha kolaydı
afrasil Deletedmom5 çok heyecanlısın anlıyorum ama daha 1 Aralığa 5 gün var böyle düşüncelerle yorma kendini :) hele bi o gün gelsin hersey yolunda gitsin embryo dan sonra düşün canım . insallah tutunur bebeğin sana canım .