Merhaba anneler 😊
Geçtiğimiz ay 18 ekimde kimyasal gebelik yaşadım ilk hamileliğimdi. Baya bi üzülüp korkmuştum ama şükürler olsun ki bu ay hiç adet olmadan yine hamile olduğumu öğrendim. Sizde böyle bişey yaşadınız mı??
Bu arada Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️