SERNUR ben molfix ile başlamak istedim bebeğin cildine göre değişir hayatım o birşey diyemem. Şampuan olarak ben dalin aldım. Mustela alan da var ama 90 tl. Belki bana dalin iyi değil diyen de olabilir ama Eşim eşim Suriye de 2 yıldır ev yüzü göremedi garibim. Bebeğime en iyi şeyleri almak isterim fakat parayı çar çur da etmek de istemem bu kadar özlemden sonra bari evimiz arabamız olsun dedim. Para biriktirdim ev aldık biraz da kredi çekip, şimdi araba için biriktiriyorum. Bebeğimizin güvencesi , ilerde biz öldükten sonra miras kalsın yavruma istiyorum 🤗 o yüzden dalin almayı tercih ettim. Ve tek dalinle değil elimden geldiğince güzel uygun şeyler alıyorum. Bizler de dalin ile büyüdük sonuçta dimi 😊 molfix bezi dayımız aldı ilk paketimizi 🙈 Bizim de 2,5 ayımız kaldı Allahım nasip ederse inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️