Cagemeg Mervee3466 Allah kolaylık versin canım, bende olmadı hiç o yüzden yardımcı olamıcam sana, üste kalsın diye yorum yaptım. 🌺🙏🏻
34_21_23 Mervee3466 keşke bi yardım olsa. İlaç kullanıyor musunuz. Burda çok şey yazdılar çubuk kraker leblebi falan bana hiç biri kar etmemişti. İlaç biraz biraz iyi geliyordu bazen ona rağmen çıkartıyordum. Ama çok şükür 11. Haftada rahatladım
Semaklncpnr Mervee3466 bende çok bulantı yaşamış biri olarak yeşil elma çok işe yaradı bende,birde tabi çubuk kraker efsanesi var 😊
sagsbry Ben prilam diye Bi ilaç kullanmıştım gece yatarken yutuyordum faydasının yanında zararı da vardı tabi.. Beyaz leblebi falan yiyordum canım Bi dene maden suyu yada.. Geçmiş olsun şimdiden Allah kolaylık versin 🌼
8152 @Mervee3466 bazılarına prilam bazılarına dramamine hapı İyi geliyor ama bana hiçbiri iyi gelmemişti artık tuvaletin önünde su içer din direk gelirdi Allah yardımcın olsun inşallah çok şiddetli olmaz doktoruna şöyle hap verir belki sana iyi gelir prilam genelde iyi geliyor ama inşallah sana da şifa olur
Mervee3466 34_21_23 yeni basladi doktoruma kontrolum haftaya ama o gune kadar nasil dayanacagim bilemiyorum
34_21_23 Mervee3466 o zaman kontrole kadar sabah aç karnına su içmeme dikkat edin. Kalkar kalkmaz fazla olmamak kaydıyla tuzlu birşeylerle midenizi bastırın. Yağlı yemeyin. Biraz raharlayabilirsiniz. Prilam başlarsanız inşallah iyi gelir
Duygu-45 Tuzluya çok yüklenme canım mide yanması yapabilir çünkü ben günde 10 kere çıkartıyordum allahım yardımcın olsun prilam kullandım bende ilk aylar biraz aç karnına ben soguk süt içiyordum bazen yatıştırıyor ama illaki o süreç o şekilde devam ediyor 🙏🏻